«За акном гамоніць ранне галасістым шчабятаннем» (Н. Галіноўская)
Меню

Вынік вывучэння тэмы:

  • прачытаць апавяданне М.Пазнякова «Шпачынае гняздо»
  • вызначыць, хто з персанажаў твора здзейсніў добрыя ўчынкі
  • спрагназаваць па малюнку змест твора, знайсці ўрывак, які адпавядае ілюстрацыі
  • падзяліць апавяданне на сэнсавыя часткі, даць ім загалоўкі і пераказаць твор па частках
  • прачытаць верш А. Гаруна «Добрыя дзеці» і выявіць, які настрой перададзены ў ім
  • вызначыць дзейных асоб верша і выразна прачытаць яго па ролях

Дадатковыя
матэрыялы

1.Выберы герояў твора М. Пазнякова “Шпачынае гняздо”.

Вадзік
Любачка
рабочыя
Дырэктар парку

2.Якія рысы характару ўласцівы Вадзіку з твора М. Пазнякова “Шпачынае гняздо”? Выберы правільныя адказы.

заботлівы
неахайны
жаласлівы
чулы

3.Навошта дзеці хацелі злавіць вераб’я ў вершы А.Гаруна “Добрыя дзеці”? Устаў прапушчанае слова.
Паставілі дзеці сіло. Вераб’я
Хацелі злавіць ,
Злавілі сініцу, крычаць: ─ Вой-я-я!
А радасці колькі, а смеху!

Правільны адказ: на пацеху

4.Чаму А. Гарун назваў верш “Добрыя дзеці”? Выберы правільны адказ.

5.Чаму вучаць творы М. Пазнякова “Шпачынае гняздо” і А. Гаруна “Добрыя дзеці”?

Адпачываць на прыродзе.
Клапаціцца пра птушак.
Слухаць птушыныя спевы.
Не пазбаўляць птушак свабоды.
Быць адказным за свае ўчынкі.