«Ходзіць лета па палях, па расквечаных лугах» (Н. Галіноўская)
Меню

Вынік вывучэння тэмы:

  • пазнаёміцца з апавяданнем Ф. Рамашкі «Слёзы лілеі» і вучыцца правільна паводзіць сябе ў прыродзе
  • прачытаць казку Цёткі «Гутарка асоту з крапівою» і вучыцца адрозніваць добрыя ўчынкі ад дрэнных
  • вучыцца знаходзіць эпізоды з апісаннем учынкаў дзеючай асобы
  • прачытаць урывак тэксту выразна

Дадатковыя
матэрыялы

1.Што хлопчык падарыў Святланцы ў апавяданні Ф. Рамашкі “Слёзы лілеі”?
Выберы правільны варыянт адказу.

2.З чым аўтар параўноўвае кропелькі рачной вады, якія сцякалі з пялёсткаў лілей у апавяданні Ф. Рамашкі “Слёзы лілеі”?
Выберы правільны адказ.

3.Узгадай апавяданне Ф. Рамашкі “Слёзы лілеі” і злучы ўзаемазалежныя дзеянні:
-цвітуць і лілеі.
-лілеі згортваюць свае пялёсткі.
-дораць усім сваю прыгажосць.
Свеціць сонейка –-
Пойдзе дождж –-
Цвітуць лілеі –-

4.Якая прыказка падыходзіць да казкі Цёткі “Гутарка асоту з крапівою”?
Выберы правільны варыянт адказу.

5.У казцы Цёткі “Гутарка асоту з крапівою” ёсць выраз “Абое вы рабое!”.
Што ён абазначае?
Выберы правільны варыянт адказу.