Міхась Пазнякоў. «Клён»
Меню

Ведаць:

  • ведаць змест апавядання Міхася Пазнякова «Клён»

Умець:

  • асэнсаваць неабходнасць міласэрнасці ў адносінах да жывёльнага свету
  • даваць ацэнку дзеянняў і ўчынкаў герояў апавядання
  • пераказваць урывак з апавядання

Дадатковыя
матэрыялы

1.Адзнач правільны адказ.
Што здарылася з клёнам у апавяданні М. Пазнякова «Клён»:

2.Прачытай сказы з апавядання. Суаднясі іх адпаведна таму, як адбываліся падзеі ў творы:
-2
-4
-1
-3
Я вучыўся ў другім класе.-
Мне захацелася паспытаць свежага кляновага соку.-
Надсек клён у адным месцы, надсек у другім…-
Дасталося мне тады на арэхі.-

3.Адзнач правільныя адказы.
Якія аўтарскія пачуцці перадаюцца ў апавяданні М. Пазнякова «Клён»:

Услаўленне працавітасці сельскіх жыхароў.
Раўнадушша да таго, што адбывалася ў дзяцінстве.
Радасць ад успамінаў дзяцінства.
Прыкрасць ад свайго ўчынку ў дзяцінстве.
Усведамленне сваіх памылак, якія ўжо немагчыма выправіць.

4.Адзнач правільныя адказы.
Якую карысць, акрамя прыгажосці, прыносіў клён жыхарам вёскі ў апавяданні М. Пазнякова «Клён»:

з яго рабілі паперу
усцілалі лісцем клёна пад печамі
упрыгожвалі хату кляновымі букетамі

5.Аднаві сказ з апавядання М. Пазнякова «Клён». Пры неабходнасці карыстайся тэкстам апавядання.
Менавіта на клён раней, чым на іншыя дрэвы, садзіліся шпакі і пачыналі высвістваць свае радасныя песні навасёлаў.

Правільны адказ: вясною