Дзінта Шулцэ. «Роберцік» (урок дадатковага чытання)
Меню

Ведаць:

  • некаторыя звесткі з жыцця і творчасці Дз. Шулцэ
  • асаблівасці фантастычнага жанра літаратуры
  • маральна-этычную,экалагічную праблему твора, яго тэму, ідэю, пафас

Умець:

  • пераказваць твор, абапіраючыся на план
  • вызначаць істотныя для аналізу эпізоды і дэталі апавядання
  • характарызаваць Роберціка і Увіса паводле іх паводзін
  • вызначаць рэальнае і фантастычнае ў творы
  • тлумачыць сутнасць гуманістычнага пафасу твора

Дадатковыя
матэрыялы

1.На якой планеце адбываюцца дзеянні ў апавяданні Дзінтра Шулцэ “Роберцік”?

2.Колькі астранаўтаў асвойвалася на планеце?

3.Акрамя астранаўтаў, на планеце жыў яшчэ:

4.Што прыносіла Роберціку вялікае задавальненне?

5.З кім з астранаўтаў больш за ўсё сябраваў Роберцік?

6.Якія аповеды астранаўта любіў слухаць Роберцік?

7.Што паўплывала на змены ў паводзінах Роберціка?

8.Па якой прычыне Роберцік адмаўляўся заставацца на Фаіс?

9.Што прывёз на Зямлю доктар трох касмічных навук Увальд?

10.Даследаваннем чаго займаўся Увальд?