Уладзімір Шыцік. «Лісцік серабрыстай таполі»
Меню

Ведаць:

  • некаторыя звесткі пра жыццё і творчасць Уладзіміра Шыціка
  • адметнасць фантастычнага апавядання як жанру з займальным сюжэтам
  • сюжэт твора і ролю загадкавага металічнага «лісціка» ў яго развіцці

Умець:

  • характарызаваць галоўных герояў апавядання, вызначаць матывы іх паводзін
  • вызначаць ролю аповеду і дыялогу ў творы

Дадатковыя
матэрыялы

1.Назавіце жанр твора Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”:

2.Адзначце галоўных герояў апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”:

Сярожка Шарай
Мішка Патупчык
Сашка
Віця

3.Выберыце рысы характару, уласцівыя героям апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”:

няўрымслівасць
абыякавасць
агрэсіўнасць
дапытлівасць
цікаўнасць

4.Назавіце імя героя апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”, які першым адкрыў таямнічае лясное возера:

5.Укажыце, колькі прыблізна кіламетраў было ад школы, дзе вучыліся героі апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”, да ляснога возера, якое яны даследавалі:

6.Назавіце матэрыял, з якога быў зроблены “лісцік серабрыстай таполі” з аднайменнага апавядання Уладзіміра Шыціка.
Адказ:

Правільны адказ: метал

7.Адзначце, хто з герояў апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі” паскорыў нечаканую развязку твора:

8.Хлопцаў-падлеткаў у канцы апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі” памірыў настаўнік.

9.Героі апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі” далі адзін аднаму клятву: “Будзем , нават калі на гэта спатрэбіцца ўсё наша жыццё”.

Правільны адказ: шукаць

10.Назавіце, які спосаб паказу жыцця выкарыстаны ў наступным урыўку з апавядання Уладзіміра Шыціка “Лісцік серабрыстай таполі”: “Назаўтра пасля заняткаў мы зноў былі на востраве. Я прапанаваў узяць лодку, але сябры не падтрымалі. Лодка – не для першаадкрывальнікаў. Для гэтай мэты найлепшае – самаробны плыт.”