На сумежжы з навукай. Леанід Дайнека. «Меч князя Вячкі»
Меню

Ведаць:

  • адметнасць мастацкай літаратуры ад навуковай у спосабах адлюстравання жыцця
  • значэнні архаізмаў і гістарызмаў, іх ролю ў творы
  • жанравыя асаблівасці, ідэйны сэнс твора

Умець:

  • даваць характарыстыку гістарычнаму перыяду, які апісваецца ў творы
  • абгрунтаваць першаснае ўспрыманне твора, адносіны да галоўнага героя
  • вызначаць праблему твора, даваць характарыстыку дзеючым персанажам

1.Адзначце рысу, уласцівую навуковай літаратуры.

2.Укажыце, каму з дружыннікаў князь Вячка з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі” давяраў самыя адказныя заданні.

3.Адзначце імя і імя па бацьку князя Вячкі з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі”.

4.Укажыце імя героя з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі”, якога прывезлі з сабой мечаносцы, каб трапіць у крэпасць:

5.Укажыце імя героя з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі”, які належыць да абаронцаў крэпасці:

6.Укажыце, дзе адбываюцца падзеі, апісаныя ў творы Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі”:

7.Укажыце, як звалі маці Соф’і з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі”:

8.Укажыце горад, у якім князь Вячка з рамана Л. Дайнекі “Меч князя Вячкі” быў у палоне:

9.Укажыце правільнае значэнне гістарызма “дзясніца”:

10.Укажыце назву ракі з рамана Л.Дайнекі “Меч князя Вячкі”, над якой “сумна крычалі чаіцы, калі скончыўся бой”: