Данута Бічэль. «Роднае слова»
Меню

Ведаць:

  • змест верша Дануты Бічэль «Роднае слова»
  • асаблівасці паэтычнага твора

Умець:

  • вызначаць тэму, ідэю верша, вершаваны памер
  • знаходзіць вобразныя сродкі, вызначаць іх ролю ў творы
  • вызначаць асаблівасці будовы паэтычнага твора

1.Вызначце, якім настроем прасякнуты верш Дануты Бічэль “Роднае слова”:

2.Вызначце тэму верша Дануты Бічэль “Роднае слова”:

3.Вызначце, якая рака ўзгадваецца ў вершы Дануты Бічэль “Роднае слова”:

4.Вызначце найбольш яркі вобраз у вершы Дануты Бічэль “Роднае слова”:

5.Вызначце, у якіх радках выражана галоўная думка верша Дануты Бічэль “Роднае слова”:

Кахаю...
Люблю...
Беларускаму краю
бясконца я слова «люблю» паўтараю
Шапталі яго сенажаць і дуброва,
людзьмі перачутае,
некаму нова,
адзінае, дзіўнае светлае слова —
кахаю... кахаю...
Пад казачным дубам
над Нёманам сінім
хлапец прызнаваўся ў каханні
дзяўчыне.

6.Вызначце памер верша Дануты Бічэль “Роднае слова”:

7.Вызначце, які троп адпавядае наступнаму паняццю: мастацкае азначэнне, якое вобразна характарызуе прадмет, чалавека ці з’яву:

8.Вызначце, які мастацкі сродак выкарыстаны ў наступных радках: “шэпт адгукаўся”, “вятрыска шаптаў”, “шапталі сенажаць і дуброва”:

9.Вызначце, што надае арыгінальнасць вершу Дануты Бічэль “Роднае слова”:

10.Вызначце, у якой форме напісаны верш Дануты Бічэль “Роднае слова”: