Ведаць:
Умець:
Дадатковыя матэрыялы
1.Устаўце прапушчанае слова. мовы — гэта групы слоў, якія маюць агульнае сэнсавае значэнне, марфалагічныя прыметы і выконваюць у сказе пэўную сінтаксічную ролю.
Правільны адказ: Часціны
2.Устаўце прапушчанае слова. — гэта службовая часціна мовы, якая выражае адносіны паміж назоўнікам, займеннікам і лічэбнікам ва ўскосным склоне і іншымі словамі ў словазлучэнні.
Правільны адказ: Прыназоўнік
3.Дзеепрыметнік незалежнага стану, утвораны ад дзеяслова ўцалець, у форме адзіночнага ліку жаночага роду творнага склону — гэта …
4.Адзначце сказы, у якіх дзеепрыслоўі або дзеепрыслоўныя звароты патрэбна выдзеліць коскамі.
5.Выберыце правільны працяг наступнага сказа. Гледзячы на бацькаў сад, …
6.Устаўце прапушчанае слова. У словазлучэннях: неаранае поле, заданне не выканана, нечуваны заробак выдзеленыя словы напісаны .
Правільны адказ: правільна
7.Колькі косак трэба паставіць у наступным сказе? Кветканосныя парасткі жывяцца запасамі зробленымі на зіму і хутка растуць.
8.Адзначце характарыстыкі, якія адпавядаюць наступнаму тэксту.Ці падумалі вы, што звычайна людзі рэдка пра чалавека гавораць – прыгожы? Часцей кажуць: добры, харошы. Добры чалавек – значыць шчыры, душэўны, сардэчны, чулы, уважлівы, спагадлівы, праўдзівы, неабходны ўсім, з кім ён жыве, сябруе, вучыцца, працуе.Такіх людзей скрозь любяць, паважаюць і шануюць. Нездарма кажуць пра харошага чалавека: добрая душа. Гэтыя простыя словы вельмі многа значаць. Дык які ж гэта – добры чалавек?
9.Самастойныя часціны мовы падзяляюцца на зменныя і нязменныя. Адзначце правільны адказ.
10.Адзначце прыслоўі, якія пішуцца разам: