Інфарматызацыя грамадства. Адукацыя і прафесійная дзейнасць у інфармацыйным грамадстве
Меню

Ведаць:

  • паняцці «інфармацыйная культура», «інфармацыйнае грамадства», «інфармацыйная цывілізацыя»

Умець:

  • разумець ролю адукацыі і прафесійнай дзейнасці ў інфармацыйным грамадстве

Дадатковыя
матэрыялы

1.У інфармацыйным грамадстве галоўным рэсурсам з’яўляецца інфармацыя.

2.Асновай інфармацыйнага грамадства з’яўляецца інфарматызацыя.

3.Пад інфармацыйнай культурай разумеецца сукупнасць ведаў і ўменняў чалавека, пададзеных у выглядзе сістэмы правілаў яго паводзін у інфармацыйным грамадстве.

4.Працэс інфарматызацыі грунтуецца на дасягненнях такіх навук, як кібернетіка, інфарматыка, мікраэлектроніка, тэорыя сістэм і інш.

5.Інфармацыйнае грамадства адрозніваецца ад традыцыйнага індустрыяльнага грамадства высокім развіццём інфарматыкі, сувязі і мікраэлектроннай прамысловасці, з’яўляецца крыніцай новых рабочых месцаў, якія дамінуюць у эканамічным развіцці.

6.Пераход ад індустрыяльнага грамадства да інфармацыйнага суправаджаецца .

Правільны адказ: інфарматызацыяй

7.Кампанентамі інфармацыйнай культуры з’яўляюцца:

інфармацыйны кампанент
метадалагічны кампанент
тэхналагічны кампанент
камунікацыйны кампанент
моўны і алгарытмічны кампанент

8.Дыстанцыйная форма адукацыі дапускае:

камунікаванне выкладчыка і студэнта на адлегласці
абмен інфармацыяй адбываецца з дапамогай Інтэрнэту, анлайн-сэрвісаў
навучэнец можа атрымаць кансультацыю, патрэбную літаратуру ад выкладчыка, паслухаць лекцыю аддалена
сдаваць сесію студэнт можа па Інтэрнэце
навучанне ў любы час, у зручным месцы і псіхалагічна камфортных абставінах

9.Асноўныя крытэрыі развітасці інфармацыйнага грамадства:

колькасць насельніцтва, занятага ў інфармацыйнай сферы
распрацоўка і ўкараненне электронных адукацыйных рэсурсаў
прымяненне «воблачных» тэхналогій
колькасць насельніцтва, якое выкарыстоўвае інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі ў сваёй штодзённай дзейнасці.

10.Устанавіце адпаведнасць:
-галіна, якая развіваецца вельмі дынамічна
-сукупнасць ведаў і ўменняў чалавека, пададзеных у выглядзе сістэмы правілаў яго паводзін у інфармацыйным грамадстве
-стварэнне для насельніцтва роўных магчымасцяў атрымання якасных адукацыйных паслуг; фарміраванне асобы, адаптаванай да жыцця ў інфармацыйным грамадстве
-працэс стварэння аптымальных умоў для задавальнення інфармацыйных патрэбнасцей грамадства
-інфармацыйная эканоміка, глабальная лічбавізацыя, развіццё інтэлектуальных камп’ютарных сістэм, віртуалізацыя эканомікі, палітыкі і культуры
Інфарматызацыя –-
Інфармацыйная культура –-
У Беларуси IT-індустрыя –-
Асноўныя рысы інфармацыйнай цывілізацыі –-
Мэты інфарматызацыі сістэмы адукацыі Рэспублікі Беларусь –-