Гарызонты інфармацыйнага грамадства
Меню

Ведаць:

  • вызначэнне паняцця иінфармацыйнае грамадства

Умець:

  • характарызаваць інфармацыйнае грамадства, вызначаць яго плюсы і мінусы
  • тлумачыць і прыводзіць прыклады крытэрыяў інфармацыйнага грамадства, уплыву інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій на розныя сферы жыцця грамадства

Дадатковыя
матэрыялы

1.Станаўленне інфармацыйнага грамадства вядзе да ўмацавання нацыянальных дзяржаў.

2.Інфармацыйнае грамадства з’яўляецца разнавіднасцю постіндустрыяльнага грамадства.

3.Да характэрных рыс інфармацыйнага грамадства не адносяць развіццё тэлекамунікацый.

4.Грамадства, у якім вытворчасць і спажыванне інфармацыі з’яўляецца важнейшым відам дзейнасці — гэта інфармацыйнае грамадства.

5.Электронная дэмакратыя адносіцца да сацыяльнай сферы інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій.

6.Прымяненнем інфармацыйных тэхналогій для інфармавання пра дзейнасць органаў дзяржаўнай улады і аказаннем дзяржаўных паслуг грамадзянам і арганізацыям займаецца электронны ўрад.

7.Адным з асноўных паказчыкаў сацыяльнага статуса ў інфармацыйным грамадстве з’яўляецця сфера занятасці.

8.«Лічбавы разрыў» прыводзiць да сацыяльнага расслаення і беднасці.

9.Асноўны прадукт эканамічнай вытворчасці ў інфармацыйным грамадстве — тэхніка і вытворчыя тэхналогіі.

10.Асноўным відам дзейнасці Парка Высокіх Тэхналогій з’яўляецца вытворчасць праграмнага забеспячэння і прадастаўленне IT-паслуг.