Дзеці мараць пра будучыню
Меню

Ведаць:

  • якое значэнне аказалі мары В.А. Моцарта, А.Г. Венецыянава, В.А. Трапініна на іх жыццё і творчасць

Умець:

  • перадаваць свае мары пры дапамозе выразных сродкаў розных відаў мастацтва (мастацкага слова, жывапісу, графікі, дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва і пад.)
  • рэалізаваць атрыманыя ўяўленні пра ўвасабленне творцамі тэмы дзяцінства ў розныя эпохі ў працэсе аналізу твораў розных відаў мастацтва

Дадатковыя
матэрыялы

1.Музыкант і кампазітар Вольфганг Амадэй Моцарт свой першы музычны твор напісаў у чатыры гады?

2.Музыкант і кампазітар Вольфганг Амадэй Моцарт у шэсць гадоў самастойна асвоіў ігру на скрыпцы?

3.З пералічаных якасцей выберыце тыя, якія дазволілі Моцарту дабіцца поспеху ў дзяцінстве:

жаданне праславіцца
працавітасць
настойлівасць
боязь быць пакараным
любоў да бацькоў

4.Назавіце карціну па яе апісанні: «На дальнім плане мы бачым некалькі сялянскіх хатак, шырокія рускія прасторы і ўдалечыні , ля гарызонта, – лес, высокае блакітнае неба, па якім праплываюць лёгкія воблачкі. На сярэднім плане – рачулка ці невялікае возера, па берагах парослае травой; а на першым плане – галоўны герой, які, седзячы ля бярозы, задрамаў, выцягнуўшы адну нагу наперад».
Адказ:

Правільны адказ: Пастушок спіць

5.Суаднясіце відарысы з назвамі твораў мастацтва
-«Хлопчык з жалейкай»
-«Пастушок спіць»
-«Каруначніца»
-
-
-