Прадстаўленне аб геаметрычных фігурах, іх уласцівасцях і велічынях. Паралельныя і перпендыкулярныя прамыя
Меню

Ведаць:

  • азначэнні паралельных і перпендыкулярных прамых

Умець:

  • вызначаць па рысунку паралельныя і перпендыкулярныя прамыя
  • абазначаць паралельныя і перпендыкулярныя прамыя
  • будаваць паралельныя і перпендыкулярныя прамыя з дапамогай вугольніка і лінейкі

Дадатковыя
матэрыялы


1.Паралельныя прамыя на плоскасці не перасякаюцца.

2.Пад якім вуглом перасякаюцца перпендыкулярныя прамыя?

3.Якія прамыя на рысунку перпендыкулярныя?

b, e
a, c
c, d
d, e
b, c

4.Дадзена прамая a. Пакажы парадак дзеянняў для пабудовы прамой b, паралельнай прамой a, з дапамогай лінейкі і трохвугольніка
-3
-2
-1
адну старану вугольніка размясці ўздоўж прамой a-
становішча вугольніка зафіксуй лінейкай-
перасунь вугольнік уздоўж лінейкі і правядзі новую прамую b-

5.Пяцікласнікам прапанавалі пратэставаць камп`ютарную гульню «Злаві мыш». Тэставанне прадугледжвае праверку гульні і пошук памылак. Ці пройдзе гэты ўзровень удзельнік, калі кот рухаецца толькі па прамой AD, а мыш – па прамой FC? (Так, не)

Адказ:

Правільны адказ: Не