Лінейныя і слупковыя дыяграмы
Меню

Ведаць:

  • тэрміны «лінейныя дыяграмы» і «слупковыя дыяграмы»

Умець:

  • тлумачыць інфармацыю, прадстаўленую ў выглядзе лінейных і слупковых дыяграм
  • выкарыстоўваць лінейныя і слупковыя дыяграмы для нагляднага прадстаўлення інфармацыі ў розных абласцях жыцця
  • мадэляваць умову задачы ў выглядзе дыяграм
  • будаваць дыяграмы па даных значэннях велічынь

Дадатковыя
матэрыялы


1.Слупковыя і лінейныя дыяграмы выкарыстоўваюць для нагляднага прадстаўлення інфармацыі ў розных галінах жыцця.

2.Выкарыстоўваючы дыяграму, адкажы на пытанне: «У колькі разоў колькасць сшыткаў больш колькасці ручак?».У адказе запішы толькі лік.

Адказ:

Правільны адказ: 4

3.На дыяграме паказаны лік дзяцей, якія прыходзілі ў заапарк паглядзець на слана ў розныя дні тыдня. Выкарыстоўваючы дыяграму, супастаў дні тыдня з адпаведнай колькасцю наведвальнікаў.

-150
-120
-60
-40
-30
-60
-20
Панядзелак-
Аўторак-
Серада-
Чацвер-
Пятніца-
Субота-
Нядзеля-

4.Дынаміка продажаў веласіпедаў у магазіне адлюстравана на дыяграме. Колькі ў сярэднім прадавалі веласіпедаў за месяц? У адказе запішы толькі лік.

Адказ:

Правільны адказ: 37

5.Даныя аб колькасці ўдзельнікаў беларускай дэлегацыі на Алімпійскіх гульнях прадстаўлены на дыяграме. Знайдзі, якую частку лік удзельнікаў зімовых Алімпійскіх гульняў складае ад агульнай колькасці беларускіх алімпійцаў. Адказ прадстаў у выглядзе звычайнага дробу, лічнік якога роўны 103, а назоўнік роўны .

Правільны адказ: 580