Складанне і адніманне натуральных лікаў
Меню

Ведаць:

  • назвы кампанентаў дзеянняў складання і аднімання
  • правілы знаходжання невядомых кампанентаў дзеянняў складання і аднімання
  • законы складання і аднімання
  • алгарытм рашэння задач на суму і рознасць

Умець:

  • выконваць складанне і адніманне натуральных лікаў
  • знаходзіць невядомыя кампаненты дзеянняў складання і аднімання
  • прымяняць законы складання і аднімання для спрашчэння (рацыянальнасці) вылічэнняў
  • рашаць задачы на суму і рознасць

Дадатковыя
матэрыялы


1.Як называецца вынiк аднімання?

2.Якi лік на 8 большы за лік 5145?

3.Чаму роўна другое складаемае, калі першае складаемае роўна 34, а значэнне сумы роўна 170?

4.Рознасць двух роўных лікаў роўна .

Правільны адказ: нулю

5.Вылічыце, прымяняючы законы складання: 8073 + 11300 + 627.

6.Знайдзіце невядомы кампанент дзеяння: 2034 – n = 158.

7.У адным квартале горада на 12 дамоў больш, чым у другім. Чаму роўна рознасць колькасці дамоў у кварталах?
Адказ:

Правільны адказ: 12

8.У першай брыгадзе было 26 рабочых, у другой – на 5 рабочых менш. Колькі рабочых было ў дзвюх брыгадах разам?
Адказ:

Правільны адказ: 47

9.У чацвёртых і пятых класах школы 240 вучняў, прычым у пятых классах на 24 вучня менш. Колькі вучняў у пятых класах?
Адказ:

Правільны адказ: 108

10.Сёння бацькі зрасходавалі ў магазіне 180 р. Гэта на 100 р. менш, чым учора. Колькі рублёў зрасходавалі бацькі ў магазіне за два дні?
Адказ:

Правільны адказ: 460