Ахова жывой прыроды
Меню

Ведаць:

  • прыродаахоўныя меры з мэтай захавання разнастайнасці  жывых арганізмаў
  • мэту стварэння Чырвонай кнігі
  • вылучальныя рысы запаведнікаў, заказнікаў, нацыянальных паркаў і іншых ахоўваемых тэрыторый

Умець:

  • аналізаваць прыродаахоўныя меры з мэтай захавання разнастайнасці жывых арганізмаў
  • аналізаваць сваю ролю ў ахове прыроды, уменне прадбачыць наступствы сваіх паводзін у навакольным асяроддзі і параўноўваць свае дзеянні з прынятымі нормамі паводзін
  • характарызаваць ролю запаведнікаў, заказнікаў, нацыянальных паркаў

Дадатковыя
матэрыялы
  

1.Захаваць цэласнасць і прыгажосць прыроды можна пастаянна клапоцячыся пра яе.

2.З пералічаных жывёл выберыце тых, якія знаходзяцца пад аховай:

еўрапейскі зубр
заяц-русак
чорны бусел
варона звычайная
еўрапейская рысь

3.Супастаўце прыродныя ахоўваемыя тэрыторыі і рэжым аховы, які існуе ў іх:
-Заапаркі
-Нацыянальныя паркі
-Заказнікі
Участкі з пастаяннай або часовай аховай аднаго або некалькіх відаў жывёл або раслін-
Тэрыторыі, на якіх праводзіцца навуковая, гаспадарчая і аздараўляльная працы-
Навукова-асветніцкія ўстановы, у якіх у няволі або паўвольна ўтрымліваюцца розныя дзікія жывёлы-

4.Тэрыторыя, на якой забаронена любая дзейнасць чалавека, масавы адпачынак і абмежаваны турызм — . На тэрыторыі Беларусі іх два.

Правільны адказ: запаведнікі

5.Дзе ўтрымліваюцца спісы раслін і жывёл, якім неабходна паўсядзённая ахова?