Вывучэнне і змяненне гатовых праграм. Выкарыстанне дапаможных алгарытмаў
Меню

Ведаць:

  • алгарытм пабудовы доміка (выканаўца Чарцёжнік) у асяроддзі праграміравання PascalABC.NET
  • каманда OnVector (a,b) выканаўцы Чарцёжнік
  • паняцце дапаможнага алгарытма ў асяроддзі PascalABC.NET

Умець:

  • уносіць змяненні ў тэкст праграмы ў акне рэдактара асяроддзя праграміравання PascalABC.NET, выкарыстоўваючы правілы рэдагавання тэксту
  • выкарыстоўваць каманды OnVector (a,b) выканаўцы Чарцёжнік пры пабудове відарысаў у асяроддзі PascalABC.NET

Дадатковыя
матэрыялы

1.Каб зрабіць праграмы больш зразумелымі, іх забяспечваюць тлумачальнымі тэкстамі – каментарыямі.

2.Каманда OnVector (a, b) перамяшчае пяро Чарцёжніка на а адзінак уздоўж восі Oy і на b адзінак уздоўж восі Ox.

3.Калі пяро выканаўцы Чарцёжнік знаходзіцца ў пункце (2, 3), то для перамяшчэння ў пункт (5, 7) можна выканаць каманду:

ToPoint (5, 7)
OnVector (3, 4)
OnVector (4, 3)

4.Пяро выканаўцы Чарцёжнік па восі Ox не зрушваецца, калі ў камандзе OnVector(a, b) а = 0.

5.Пяро выканаўцы Чарцёжнік па восі Oy не зрушваецца, калі ў камандзе OnVector(a, b) b = 0.

6.Алгарытм, які можна цалкам выкарыстоўваць у іншых алгарытмах, называюць …

7.Працэдура мае і можа быць выклікана з розных частак праграмы.

Правільны адказ: імя