Задачы на ўсе дзеянні з рацыянальнымі лікамі
Меню

Ведаць:

  • правілы складання рацыянальных лікаў
  • правілы аднімання рацыянальных лікаў
  • правілы множання рацыянальных лікаў
  • правілы дзялення рацыянальных лікаў

Умець:

  • парадак выканання дзеянняў пры знаходжанні значэння выразу
  • выконваць дзеянні з рацыянальнымі лікамі
  • выкарыстоўваць навыкі выканання дзеянняў з рацыянальнымі лікамі пры рашэнні практыка-арыентаваных задач і задач з міжпрадметным зместам

Дадатковыя
матэрыялы

1.Вылічыце: -2,3 + (–0,86).

2.Рознасць лікаў –3,2 і –1,35 роўна:

3.Які лік з’яўляецца рашэннем ураўнення ?

4.Вядома, што a · b = –12,76. Знайдзіце значэнне выразу: –0,5 · a · (–2) · (–b).

5.Сума якіх двух лікаў роўная ?

6.Рознасць паміж найменшым цэлым двухзначным адмоўным лікам і найбольшым цэлым трохзначным адмоўным лікам роўная:

7.Знайдзіце сярэдняе арыфметычнае лікаў: –5,6; –3; –0,44; .

8.Знайдзіце 20 % ад значэння выразу: –0,45 : (–0,5) – (–1,3) · (–2,2) + 0,00555 : (–0,37).

9.Знайдзіце лік, калі яго здабытак з лікам –0,7 на 18 большы ліку –11.

10.Цеплаход ішоў па возеры 4 г са скорасцю 27,5 км/г, а потым 3 г па рацэ, якая ўпадае ў возера. Знайдзіце адлегласць, якую прайшоў цеплаход за гэтыя 7 г, калі скорасць цячэння 3,2 км/г.