Эпоха Адраджэння: імкненне да святла і гармоніі
Меню

Ведаць:

  • дзе, калі і па якой прычыне ўзнікла Адраджэнне
  • ідэйны змест мастацкіх твораў эпохі Адраджэння
  • спецыфіку рэнесанснага музычнага і тэатральнага мастацтва

Умець:

  • выдзяляць асноўныя рысы рэнесансных мастацкіх твораў
  • параўноўваць выяўленчыя магчымасці розных відаў мастацтва

Дадатковыя
матэрыялы

1.Эпохі Адраджэння працягвалася з:

2.Мастацтва Рэнесансу зарадзілася ў Італіі.

3.Галоўнай тэмай у мастацтве ў эпоху Рэнесансу становіцца , яго «ўнутраны свет».

Правільны адказ: чалавек

4.Італьянец, які ўпершыню выкарыстаў тэрмін «Адраджэнне»:

5.Напішыце перыяд гісторыі, які быў узяты за ўзор у эпоху Адраджэння.
Адказ:

Правільны адказ: Антычнасць або антычнасць

6.Гуманісты лічылі, што чалавек – сапраўдны гаспадар свайго лёсу.

7.Суаднясіце тэрмін і яго значэнне:
-шматгалоссе
-спевы лірычных тэкстаў у суправаджэнні інструментальнай музыкі
-песня свецкага характару
шансон-
поліфанія-
мадрыгал-

8.Напішыце назву краіны, дзе зарадзілася опера.
Адказ:

Правільны адказ: Італія

9.«У Італіі ў эпоху Адраджэння з`явілася новая форма вулічных прадстаўленняў – дэль артэ, або камедыя масак».

Правільны адказ: камедыя

10.Абавязковым атрыбутам, які хаваў твар камічнага персанажа, была «Скураная ».

Правільны адказ: маска