Жывапіс, архітэктура, музыка
Меню

Ведаць:

  • азначэнне паняццяў: рамантызм, імпрэсіянізм, постімпрэсіянізм, сімвалізм, неакласіцызм, мадэрн
  • імёны дзеячаў культуры Заходняй Еўропы, вынікі іх дзейнасці
  • важнейшыя помнікі мастацтва XIX – пачатку XX ст., іх творцаў

Умець:

  • паказваць на карце месцы знаходжання заходнееўрапейскіх помнікаў культуры і мастацтва
  • выдзяляць асноўныя прыкметы, рысы рамантызму, імпрэсіянізму і сімвалізму
  • характарызаваць і параўноўваць мастацкія напрамкі, выяўляць агульнае і асаблівае, фармуляваць вывады
  • вызначаць мастацкія стылі па апісанні ці выяве, даваць апісанне на аснове тэксту ці ілюстрацыі
  • даваць ацэнку дзейнасці асоб мастацтва і дасягненням матэрыяльнай і духоўнай культуры

Дадатковыя
матэрыялы

1.Аўтарам карціны «Свабода, што вядзе народ», з’ яўляецца:

2.Рэалістычны напрамак у мастацтве развіваў мастак:

3.Да імпрэсіяністаў адносіцца французскі мастак:

4.Мастакі – імпрэсіяністы ў XIX ст.:

5.Кампазітар, які прымаў удзел у рэвалюцыйным руху за аб’яднанне Італіі:

6.Ідэі Французскай рэвалюцыі знайшлі адлюстраванне ў творчасці кампазітара:

7.Трыумфальная арка на плошчы Карузель у Парыжы архітэктараў Ш. Персье і Ф.Л. Фантэна пабудавана ў стылі:

8.На працягу ўсяго XIX стагоддзя найбольш распаўсюджаным архітэктурным стылем быў .

Правильный ответ: неакласічны

9.Знакамітая Гераічная сімфонія гэтага кампазітара стала своеасаблівым гімнам бязмежнай свабоды чалавека. Ідэі Французскай рэвалюцыі знайшлі адлюстраванне Ў творчасці кампазітара .

Правильный ответ: Л.Бетховена

10.Трывожным прадвесцем Першай сусветнай вайны стала літаграфія французскага мастака-сімваліста Адылона Рэдона «».

Правильный ответ: Павук, які плача