6.Прачытайце вытрымку з дакумента і выберыце дзве асаблівасці развіцця сельскай гаспадаркі ў СССР: «Мы звяртаемся да Вас з просьбай растлумачыць, у чым прычына, што тут у нас з году ў год увесь ураджай прыходзіцца здаваць, не размяркоўваць ні грама на працадні, чым падрываецца эканоміка калгасаў і падрываецца ў калгаснікаў жаданне працаваць. Мы разумеем, што ў перыяд вайны патрабавалася для забеспячэння арміі больш хлеба, мы з радасцю аддавалі ўсё, … не шкадавалі нічога, каб перамагчы ворага… Зараз мы дзяржаўны план выканалі датэрмінова на 200%... Але, нягледзячы на гэта, абкам УКП(б) і райкам давялі нам і ўсім калгасам цвёрдае заданне на звышпланавую здачу, якое перавышае ў некалькі разоў дзяржаўныя планы, так што на працадні размяркоўваць няма чаго, і нават насення не хопіць засыпаць поўнасцю, каб пасеяць у 1949 г.»
захаванне калгаснай сістэмы ў сельскай гаспадарцы
панаванне камандна-адміністрацыйных метадаў кіравання
увядзенне дэмакратычных метадаў кіравання эканомікай
пераважнае развіццё сельскай гаспадаркі
высокі ўзровень жыцця працаўнікоў сельскай гаспадаркі
7.Устанавіце адпаведнаць:
-розныя меры прымушэння, а таксама іншае пазбаўленне або абмежаванне правоў і свабод асоб, якія прызнаваліся небяспечнымі для дзяржавы
-вышэйшы орган заканадаўчай улады ў СССР
-узвелічэнне адной асобы (зазвычай дзяржаўнага дзеяча) сродкамі масавай інфармацыі, у творах мастацтва, дзяржаўных дакументах, законах
-орган выканаўчай улады, у які быў пераўтвораны Савет Народных Камісараў СССР
Рэпрэсіі-
Савет Міністраў СССР-
Культ асобы-
Вярхоўны Савет СССР-